fredag 10. juli 2015

Plan

Løpende oppdatering av artikkel

Klokken er snarrt 12 og planen er å jobbe 1 time med data og en time med huset og annet. Kokken 1900 får jeg besøk og myr må fikses.


  • Jeg må ha laptop klar på kjøkkene
  • Støv frie vinglass
  • Ha kjøpt inn noe snacks - ost og kjeks? Vannmelon?
  • Huset må være på stell
På data fronten er det mange tasks - jeg prioriterer slik

  • Publisering av Momentumartikkel - check V
  • Ferdigstille digitalt program Frogner Høyre
  • Sende nyhetsbrev Frogner Høyre
  • Publisere PDF-er med Livsglede
  • Begynne på operasjonell valgkampplan
  • Forberede CRM-system for medlemmer - se på Arkon
  • Jobbsøknad til Visit Sweden
  • Analytics til Momentum
  • Yoast til Momentum
  • Ok - klokken er 12 vi kjører. Setter på alarm hvert. 15 minutt og oppdaterer.

Bare digresjon - det er 5. juli. Ole er på Bali, Linnéa er hvert øyeblikk tilbake fra New York. Jeg var i Lillehammer i går og besøkte Mamma. Vi spiste middag på Dinner 68. Jeg glemte brillene mine.

1230 
  • Nettsak publisert http://www.momentum.nu/ic2a-presentert-for-et-samlet-protesebrukermiljo
  • Mail om publisering sendt
  • Mail om sak publisert som privat sendt
1255

Det ble bare digresjoner - fikk en melding fra Anee Karin Lee om at hun var blitt intervjuet i Dagsavisen om 4. julifeiringen i Frognerparken i går. http://www.dagsavisen.no/helg-nye-inntrykk/ettertanke/feirer-usas-nasjonaldag-i-frognerparken-1.372477
  • La ut lenke på Frogner Høyre på FB og Twitter
  • Sendte melding og spurte om hun ville skrive en nettsak
  • Linnea har landet på Gardermoen - fikk medling. Hun kjøper ikke røyk til meg, for hun har brukt opp alle pengene sine i New York. Good Girl! Hun ringer snart. Brukte litt tid på å chatte med henne
  • Sendte to takkemailer til Hans - som har publisert presentasjoner av 18 av 21 BU-kandidater.
    http://www.frognerhoyre.no/bu-kandidater-2015/
12-1300 - tid for husarbeide og sånn

Plan
  • Ut av morgenkåpe
  • Dusj
  • Litt hårfjerning
  • Dagnes outfit 
  • pluss alt jeg rekker
NB - må huske å lukke vinduet på kontoret. Så Gråpus ikke hopper ut av vinduet. Det er veldig varmt og hun røyter mye og får tover i pelsen. Jeg har en neglsaks ved siden av tastaturet og når hun kommer for å kose sniker jeg meg til å klippe av en dott i nye og ne. Hun hater å bli holdt fast, så det er en utfordring. I går hadde vi en reglerett slåsskamp, men vi er venner igjen nå. En gang måtte hun faktisk til dyrelege og få bedøvelse for å bli barbert. Tovene blir større og større og kommer helt inn til skinnet om vi ikke passer på. Det lugger forferdelig for henne og hun blir nesten invalid. Tror jeg har fått bort det mest nå.

Status 1324
  • Ikke dusjet - men satt alt i oppvaskmaskin og startet
  • Men i hvert fall startet en oppvaskmaskin og ryddet skikkelig på kjøkkenet,
  • Lukket vinduet - pokker så varmt her ved dataen
  • Sjekket arbeidet til Hans - oppdaget flere feil...
  • Så jeg begynte å fikse litt og dessuten lage en mal til Hans og Johan. De tror kanskje at det ikke tar tid, men det tar ganske mye tid så... men er jo litt viktig når de andre sitter og jobber, og i det lange løp sparer vi tid. 
  • Fortsatt i morgenkåpe
Status 1630

  • At ting ikke går som planlagt er nesten selvsagt. Linnéa ringte hadde ikke regnet med at hun var så pratsom og vi snakket i tre kvarter. Jeg trodde hun skulle gå rett å legge seg på grunn av den lange reisen og jetlag, men hun er fast bestemt på å holde seg våken til i kveld for å få vanlig døgnrytme snarest mulig. Dermed måtte og ville jeg prioritere henne foran alt annet.
  • Da jeg var ferdig med henne var klokken blitt nesten halv fire, og jeg følte for å prioritere å prøve å bli ferdig med programmet. Så spurte avtalen min om å utsette og det sa jeg absolutt ja til. Det begynner å bli vanvittig hett å sitte her.
  • Jeg kunne sette ned tempoet
  • Er fortsatt i morgenkåpe
  • Har bare siste kapittel igjen av programpublisering
  • Begynner å bli sulten tror jeg spiser
  • En god del av de planlagte oppgavene... spesielt frenetisk vasking av huset kan utgå puh....
    men kanskje skal vurdere å gjøre litt når jeg har spist, og faktisk er ferdig med programmet og mailen.
  • Ja og så har jeg publisert en "Med hjerte for Frogner"-sak på Face 
Status 1830

Ble sittende med SoMe - skrev et innlegg mot folk som mener at bikinioverdel på småbarn er seksualisering. What? Og så postet jeg et innlegg på egen vegg om at vi som kronisk er sent ute ikke er håpløse, men håpefulle, men mest av alt snakket jeg med Ole på Bali på chat en halvtimes tid. Og så fikk jeg en oppgave til dalende i fanget, å publisere en artikkel fra Claes om de svenske polititroppnene under andre verdnenskrig.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar