fredag 10. juli 2015

47 år


I går fylte jeg 47. Tiden går ja.

Linnéa og Matthew feiret sammen med meg på Lille Herbern med bugnende skalldyrfat. Det var ikke varmt å sitte ute hele kvelden men likevel en fin sommerkveld ved fjorden.

I dag skal de to avgårde for å bestige Gaustadtoppen. Linnéa var innom meg på morgenen i dag og hentet telt og fjellstøvler. Teltstengene til tunnelteltet vårt er på mystisk vis forsvunnet. Jeg har det siste året hatt to teltturer der jeg oppdaget at teltstengene var borte. Først på Nordmarka Classic med Frogner Høyre. Da jeg kom hjem lot jeg meg overtale til å kaste teltet uten stenger fordi vi hadde et tunneltelt til i kjelleren. Neste gang jeg dro på tur tok jeg med det teltet i trygg forvisning om at teltet uten stenger var kastet. Og så hadde ikke det teltet stenger heller. Linnéa og jeg envendte derfor kjelleren etter stenger, hun mente at de lå løst et eller annet sted, men vi fant dem ikke. Heldigvis fant vi et gammelt lite hustelt med stenger. Klok av skade tok vi det likevel med ut i bakgården og slo det opp. Stengene fungerte utmerket og teltet var tipp topp, men plugger manglet så det skal Linnéa kjøpe før de drar. Hun skal også se etter stenger til tunnelteltet, vi kastet det ikke denne gangen.

Nå skal jeg jobbe litt i noen timer. Først med Momentumnettsiden og så med Frogner Høyre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar